Naar inhoud
» Coronavirus: Hier vind je meer informatie over de voorzorgsmaatregelen die wij hebben getroffen. «

Voorzorgsmaatregelen Corona

Wij krijgen momenteel veel vragen.
 

We hebben de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen tegen de verspreiding van het Corona-virus.
We doen ons uiterste best om al onze bestellingen te behandelen volgens de service die u van ons gewend bent.
We streven er naar dat u zo weinig mogelijk merkt van de maatregelen die wij hebben getroffen.


Welke (hygienische) maatregelen hebben jullie getroffen?

De producten die wij leveren komen rechtstreeks uit de fabriek, waar zij uitgebreid worden gewassen met industriele wasmachines.
Het inpakken van de bestellingen gebeurt onder de hoogst mogelijke hygienische omstandigheden.


Kan ik gewoon bestellen?

Zeker weten! U zult weinig merken van onze maatregelen. Elke dag is er iemand aanwezig op ons kantoor en elke dag worden er bestellingen verstuurd.
 

Hebben jullie voldoende voorraad?

Momenteel hebben wij meer dan voldoende voorraad van onze meestverkochte producten.
Onze fabrieken, allen gevestigd in Europa, produceren normaal.
 

Heeft het invloed op de bezorging van mijn bestelling?

Wij versturen nog steeds iedere dag bestellingen. Omdat de bezorgdiensten het op dit moment drukker hebben dan anders, kan het zijn dat uw bestelling één dag langer onderweg is dan normaal gesproken.

 

Hoe kan ik jullie bereiken als ik een vraag heb?

Door de voorzorgsmaatregelen op ons kantoor, zijn we telefonisch momenteel beperkt bereikbaar.
Vragen per E-mail beantwoorden wij meerdere keren per dag!

Als u iemand persoonlijk wilt spreken, laat dan een bericht achter.

Knap'man
de nieuwe generatie corrigerende kleding

  • De eerste in corrigerende kleding voor mannen
  • Meer dan 21.000 tevreden klanten
  • Ontwikkeld samen met fysiotherapeuten
  • Bekend van Radio en TV

Wij krijgen momenteel veel vragen.
 

We hebben de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen tegen de verspreiding van het Corona-virus.
We doen ons uiterste best om al onze bestellingen te behandelen volgens de service die u van ons gewend bent.
We streven er naar dat u zo weinig mogelijk merkt van de maatregelen die wij hebben getroffen.


Welke (hygienische) maatregelen hebben jullie getroffen?

De producten die wij leveren komen rechtstreeks uit de fabriek, waar zij uitgebreid worden gewassen met industriele wasmachines.
Het inpakken van de bestellingen gebeurt onder de hoogst mogelijke hygienische omstandigheden.


Kan ik gewoon bestellen?

Zeker weten! U zult weinig merken van onze maatregelen. Elke dag is er iemand aanwezig op ons kantoor en elke dag worden er bestellingen verstuurd.
 

Hebben jullie voldoende voorraad?

Momenteel hebben wij meer dan voldoende voorraad van onze meestverkochte producten.
Onze fabrieken, allen gevestigd in Europa, produceren normaal.
 

Heeft het invloed op de bezorging van mijn bestelling?

Wij versturen nog steeds iedere dag bestellingen. Omdat de bezorgdiensten het op dit moment drukker hebben dan anders, kan het zijn dat uw bestelling één dag langer onderweg is dan normaal gesproken.

 

Hoe kan ik jullie bereiken als ik een vraag heb?

Door de voorzorgsmaatregelen op ons kantoor, zijn we telefonisch momenteel beperkt bereikbaar.
Vragen per E-mail beantwoorden wij meerdere keren per dag!

Als u iemand persoonlijk wilt spreken, laat dan een bericht achter.

Klantenservice: 0228-593359 Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur